högskola

att gå på högskola är ett kapitel för sig. jag är ständigt helt proppad med information och just nu (klockan 2148) är jag helt färdig. ska däcka i min säng när jag skrivit detta. livet är fantastiskt men det är så sjukt intensivt så hela jag skriker till ibland. det är en skyddad med samtidigt orolig värld. att varje dag veta exakt vad man ska göra, allting är verkligen planerat in i minsta detalj. det finns inga "ta dagen som den kommer". helt sjukt. men samtidigt helt okej. just nu har jag verkligen bara analys a kursen i huvudet. den finns där när jag somnar och den finns där när jag vaknar. och sen räknar jag på den hela dagarna. yea. fast jag intalar mig själv ständigt och jämt att det är detta jag vill. men jag vet ju inte. jag menar, vem vet. egentligen?
och jag tycker ju det är kul, att lösa problem. och jag vill ju jobba med hus. le!

min mage svider och mina mandlar dunkar. dax att krypa ner, börjar 800 imorgon och går till 1600. sen efter skolan ska jag sitta kvar med matten. mitt liv är så sjuuukt kul just nu. men på onsdag, då blir det fest!

sov gott, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback