The Blower`s Daughter

Damien Rice - The Blower`s Daughter

ungefär världens vackraste låt. jag kommer in i en annan värld och ögonen tåras bara jag lyssnar på början av låten. den är fantastisk!
Lyssna på den!

igår hade jag & mamma ett långt samtal om stress och vad stress kan göra. för jag blir aldrig frisk, går i en dvala och har ont i kroppen alltid. mår dåligt och får utslag på armar & ben. för jag vill vara med på allt, vill inte missa något. och så blir det för mkt. men nu har jag varit konstant lite sjuk i typ 2 månader. men det blir aldrig nåt stort, hade varit mkt bättre om jag verkligen blev sjuk och sen frisk men nej. bajs.

och allt händer samtidigt, det är så mkt i mitt huvud just nu. vänner, fester, massa skola, annat engagemang på skolan, kärlek. allt. helst av allt skulle jag bara vilja resa bort en månad helt ensam. bara finnas till. tänka efter.

så filosofiskt detta inlägget blev. nu ska jag städa och fixa lite härhemma. och framför allt ta det lugnt. andas!

puss hej!


Kommentarer
Postat av: jag jue

djupt andetag hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback