sophie zelmani

hade sett fram emot min sovmorgon imorgon så sjukt mkt. men nej, när jag kom hem låg det en lapp som sa att en målare ska komma klockan 0730 imorn och måla om min lägenhet. sjukt bra, men åh vad jag bara vill sova. får ta mig ledigt på torsdag ist. orkar nämligen inte mer. det är för mkt nu, men imorn ska jag få mkt gjort. ska sitta på orkanen medans de blir fint här hemma. skönt med ett fräscht badrum, de som är nu är sådär.

var precis med caroline på jourakuten. hon hade skurit sig i fingret. ganska rejält och det var mkt blod. jag fick hjälpa till. och det är så skönt att vara behövd. man vill hjälpa och känna att man gör nåt bra ibland. eftersom det aldrig slutade åkte vi taxi till en jour med en jättegullig sköterska som lindade det. jag skulle nog tycka det var intressant att vara läkare. dumt att de är så svårt att komma in.

nu ska jag akutsova. är så trött. har ont i hela kroppen och usch och tvi för ännu en tidig morgon.

sov gott! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda! Har aldrig sagt det men tänkt det så många gånger att jag är så himla glad att du är Carolines kompis och som man säger: i nöden prövas vännen" och du rusar till undsättning! Sann vän.
jättekram till dig

2006-11-21 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback