minnen för livet.

för ett år sedan denna helgen bodde jag i Schweiz, men hade sån sjuk hemlängtan just på hösten. berodde nog på att det var mörkt och ensamt, och på att jag hade varit där nästan ett år. då beställde jag en resa som ingen utom min pappa viste om en dag innan jag kom hem! åkte hem 2 dagar och det var så sjukt mysigt, Tomas fyllde år, precis som denna helgen och det var julskyltning. Minns hur det var att komma hem då, hur mycket jag grät för att jag längtade efter alla här. min trygghet! det är ett fint minne, för det visar verkligen hur mycket jag älskar min familj!

igår åkte jag hem hit, och vi hade middag med släkt på kvällen! lika trevligt som alltid! och gott!
nu ska jag sätta mig och plugga en stund, för ikväll blir det vår egna lilla finmiddag med min finaste lillebror!

ha en bra dag, det ska jag!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback