death cab for cutie

lite allmän söndagsdepression efter den underbara helg som länge kommer stanna i mitt hjärta. jag har umgåtts över 2 dygn non stop med samma person. och personen ifråga är fantastisk. blir rädd för mig själv ibland, jag skriker efter dig redan och du gick för en halvtimme sen. men vi måste vara ifrån varandra, annars saknar man inte varandra. det kom vi fram till ihop.

fredagen var mys på hög nivå, tre rätters middag med julmust! såg på tv och jag slocknade tidigt.
lördagen var regn, plugg hela dan och sen middag och sen bio! romantik, yea!
söndagen får helst bara ta slut så fort som möjligt. har suttit på stadsbiblioteket och puggat många timmar, mest varit sur och arg. när jag äntligen fick mat blev allt lite bättre. nu är jag ensam och försöker njuta men de går sådär. måste diska och fixa med fysiken innan det är film på tv.

idag är det pappas dag! älskar dig!

30093-198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback