bull

solen skiner över min kyrka. jag sitter här och försöker desperat få ihop ett arbete i fysik för att slippa det sen. måste bli klar. och snart kommer pappa och hälsar på. plus att jag har typ ont i hela kroppen, sjuk. neeej, får inte bli sjuk, ska jobba nu ju. och tjäna pengar så jag överlever jul. och det kanske blir en öl ikväll, med mårten. behövs. och jag vill ringa caroline, har abstinens. varför svarar hon inte? och jag kommer nog få högt bostadsbidrag i vår, yea. svinbra. och jag har ätit vegetarisk sund mat nu i två dagar. känns bra. jag är duktig, men vem vill jag bevisa för. fuck, bull, shit. vill ju ha dig. men det är så dumt, för det funkar inte. måste ge mig. GE UPP. men jag pallar inte, varför funkar jag och kärlek aldrig ihop. kanske är bäst så. ensam är stark. päron är gott. nu ska jag vara smart och engagerad igen. puss.

Kommentarer
Postat av: Konradvilma

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback