shut up and suck

jag skriver ett arbete om jonas gardell. han är intressant! och han har skrivit den coola dikten shut up and suck. me like!!!

vill grymt gärna åka till peace and love festivalen! fick tips av carro och idag slog jag upp ett uppslag i djurens rätt och där var det reklam. åh, så många bra artister! men jag vet ingen som vill dit och har pengar. tyvärr. får väl se! hade varit så skoj!

igår va vi hos my, så mysigt! ibland är det så nice att bara va tjejig ihop med tjejer! *ler*

idag har jag jobbat. känns inte som jag har något liv längre. hehe. men det kommer väl tillbaka i agusti när jag flyttar!

imorn är det skola och när den slutar vid elva ska jag åka och köpa en tidning el två och någott gott. åka hem, sova och läsa och äta!!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback