håkan, det är du!

oh, shit. jag sitter på youtube och ser filmer. med musik. åh, moneybrother gör en tolkning av en håkan låt och det är så sjuuuukt vackert.

och jag är så kär. men det är en hemlighet, så säg det inte till någon för jag försöker hålla det hemligt tom för mig själv.
kan tyvärr bara säga okej, för jag tänker och drömmer om dig hela tiden. kan inte ens sova längre. måste erkänna snart. men de känns jobbig.

fick mvg på nationella provet i svb. oj, säger jag bara.kul.
tyvärr går inte litteraturhistoria lika bra. men men...

"och jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att kärlek är som sångerna vi hör? jag tror det ibland, att sångerna kan visa verkligheten, och håkan är ganska nära ibland på ett sett som bara håkan kan gestalta, och jag tror han menar det som han säger: att det är så jag säger det!
LOVE U MY DARLING Kram C

2006-05-16 @ 20:13:57
Postat av: carro

men hallå vad e permalink o när gör moneybrother en tolkning? va måste höra jue!

2006-05-16 @ 20:15:36
Postat av: Anonym

öhh, vad skrev jag, jag menade : vad är youtube?

2006-05-16 @ 20:16:12
Postat av: My

Åhh, grattis till mvg:t!
GrymmeLinda :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback