jag ska börja blogga igen

nu är de så sjukt länge sen jag skrev något härinne. så nu är det på tiden! livet är på topp nu, våren är snart här och jag mår verkligen bra. lite trött fortfarande. helgen var jobbigare än jobbig. smile.

i fredags fyllde martin 20! jag satt hos frisören i tre timmar men det blev lika fult som innan. fuck, man kan inte göra nåt åt mitt hår. färga aldrig mörkt under. jag tycker det är skitfult. som tur va är jag glad ändå! det finns ju inget att göra nåt åt... liksom!
iaf, efter de gjorde jag brakmiddag hos martin =)  vi åt tills vi inte kunde resa oss!

på lördagen gick jag upp dötidigt, körde och tränade och sen stack vi upp till martin igen. hela släkten plus vänner och så kom. det var 23 stycken i en etta! men det var mys!
på kvällen blev det fest, skitskoj! vi va i lägenheten tills ett och sen blev det björket. har inte vatt där på hur länge som helst. trevligt att träffa folk!

killar är dock lite knepiga ibland, men det borde jag verkligen lärt mig vid detta laget!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: My

Så du är tillbaks?! Jag hänger inte med i svängarna riktigt.. Hehe. Du ska ingenstans nu då? Vad händer? Uppdatera mig! Kraam!

Postat av: My

Haha, okej. Vad kul att du är tillbaks! Jag flyttar 1 april, så sen får du & Carro komma & festa på stensson! Ni vet att det finns alltid sovplats hos mig ;)

Annars är det väl bra, går mest bara & väntar på att få flytta härifrån.. Packar & planerar en massa :) Krams!

2006-03-14 @ 17:44:13
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback