babbla

Linda jobbar extra på fritids. Daniel är den bråkigaste pojken, men oj så söt! Han säger att han bara plockar undan om han får sitta hos mig i samlingen. Okej! Deal...
Vi sitter bakom en soffa under samligen, han tar hela tiden min arm runt sig och ligger mot mig..
Så säger jag nåt om att sluta.. Då säger han:
-men linda, du är så skön!
*ler* Haha... livade upp min dag iallafall!

Det händer mkt nu, även om man inte kan tro de..
Jag fick högast betyg på Zertifikat Deutsch som jag gjorde i november, shit! wow, är imponerad... =) Skriv en grattis kommentar... *smile*
Har jobbat några dagar nu, det är toppen!
Den 20 Maj blir det jättefest i Köpenhamn med alla gamla Barcelona guide vänner! Underbart!

Ser fram emot våren nu, verkligen!

Har hittat så fina kläder som jag ska beställa, men tyvärr.. jag orkar inte visa dom!

Imorgon jobbar jag hela dagen. Sen är det helg som vi älskar!
På lördag ska vi till Malmö!

Puss

Kommentarer
Postat av: JOBsan

Gratulerar..haha, var också kär i min dagispraktikant när jag var liten:-P

Postat av: Marina

hej linda var ett tag sen men allt verkar vara bra med dig. såg att du skulle på fest den 20e och kom på att jag skulle fråga om du och carro planerat något till valborg för jag och några kompisar tänkte festa loss i helsingborg. grattis till resultatet förresten. ha det jätte bra bamsekramar =)

2006-03-26 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback