yaj!

jag borde verkligen skriva något, med tanke på att jag har rätt många besökare varje dag. det är ju taskigt annars!

just nu spelas håkan hellström för fullt! yaj, i like!

jag jobbar som ett svin. alltså mkt.
men igår gick jag efter 10 timmar och stack ut på galej!
my fyllde 22, köpte svallertidningar på vägen, haha! hon fick bla okej... =)
det var verkligen kul att träffa my, marina, pia, jannicke, bergman och lisa.
carro, dej träffar jag ju ändå hela tiden *ler*
bilder finns på mys hemsida!

imorn är jag ledig och letar desperat efter någon som vill gå på accelerator i malmö...

ugh, går inge bra. carolina på jobb kommer på kvällen, men de börjar ju redan 12 på dan.
aja, de ordnar sig.

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi missade varandra när My fyllde år! Jag var ju på svensexa och kom inte hem förän kl.01.30 och då gick jag till Grappa där My och de andra var ;o)

Postat av: Bragekarine

Really great site man!!

2008-09-05 @ 14:37:18
URL: http://bragekarine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback