öroninflammation

idag ska jag ringa eon och säga att jag flyttar in snart, så jag får el. också har jag bestämt vilken dator jag ska köpa, den är grym! längtar!

sen har jag öroninflammation. fick de efter förkylningen men smärtan kom först igår. sen hade jag så sjukligt ont på kvällen så jag och mamma körde till akuten. läkaren var lika förvirrad som läkare alltid är och jag var helt borta så ont som de gjorde. hade inte tagit smärtstillande, så det tom sökte mig. usch.

nu har jag fått pencillin och kan alltså inte dricka till helgen. skit. eller skitsamma.

varje gång jag hör pencillin tänker jag bara på när vi var i st anton och lärde känna en kille där som hette herbes och var från usa. han hade två tjejer på besök och den ena var pecillinets uppfinnares dotter. hon hade fem miljoner olika von dutch jeans och var sjukt korkad. haha. vi förfestade med dom i herbes lägenhet och dom valde musiken. helt plötsligt spelas: show me the meaning of beeing lonly. och båda skriker och säger: wow, detta är den bästa låten som finns!! (dom var danskar)
oj, gud vad vi skrattade åt det!!
det var linda&lisa tider. saknar dig vännen!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback