hot chip

Hej!
jag är sjuk, eller börjar bli frisk, och ja. så.

i måndags åkte jag till malmö och strosade genom hela stan i denna hetta.
hittade skorna nedan på din sko. mkt fina!
vill ha!

30093-78

var sedan på accelerator, blev kär i bandet hot chip och köpte deras skiva. grymt bra!
var ensam fram till klockan halv 8, då carolina från jobb dök upp. innan dess hade fredrik med vänner fått stå ut med mitt sällskap, eftersom han var den enda jag kände. och det är mkt roligare att dricka öl ihop med folk *ler*


30093-79

mor&far drog på sig skinnställ imorse och är nu på väg till bornholm på mc. tufft. önskar också jag kunde åka någonstanns. nuuuuu.

ugh, har suttit på asos.com och det blev en rejäl beställning. bad. men skit samma. man lever bara en gång. eller hur?!

blev 3 klänningar och lite annat smått & gott!

ha en nice fredag!

puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback