dator

nu när problemen med kamera, säng och gaderob är avklarade börjar sökandet efter den perfekta datorn. jag har svårt att veta vad jag vill ha. en liten smidig eller stor bra. eh?!

17 tums skärmarna är ju coola och bra, men den väger mkt mer (på en bärbar då). åh...

orkar inte med alla beslut man måste ta.

och min kamera kan jag först hämta på måndag. men nästa vecka blir toppen från början till slut.
på måndag, får jag kameran, ska till frisören och till malmö och hämta nycklen till lägenheten.
på tisdag, flyttar jag in! yea!

puss hej

Kommentarer
Postat av: Henryfilippa

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback