asos

asos har mkt fult, men en del godbitar finns det dock. jag tycker många av deras saker och kläder känns väldigt fjorton år. kanske många blir sura nu men min åsikt är denna. det är mkt urringat och mkt glitter. men det är ju kul för dem som gillar det! så, här kommer några av sakerna jag beställt på rean och vissa var ju inte på rean men jag blev väldigt förtjust i dem så de slank med ändå!
ser fram emot paketet som ska komma i slutet av veckan, för att se hur bra kvalitet och sånt är!

30093-85
denna är så fin, och den ska hänga i mitt stora rum!

30093-84


30093-83



30093-86

klänningarna är jättefina och kan kombineras på många olika sätt!

nej, nu ska jag till min bror och laga mat! gott!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Christine

Nä men den gul-grönblommiga klänningen var ju skitsöt! Tycker också att vissa Asos grejer är lite småkitshiga o barnsliga.. fast vissa gillar ju det med =)

Postat av: Myjerichon

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-01-04 @ 19:51:00
URL: http://myjerichon.blogspot.com
Postat av: Rikardmaja

This site is professional and to the point.

2008-10-27 @ 08:52:16
URL: http://rikardmaja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback