helg

detta blir en intensiv helg, kul.

-ikväll ska jag ha 5 tjejer här på middag. håller på att städa & duka. mysigt! vi ska äta massa plockmat. ska göra marinerad kyckling med vitlök i ugnen, massa sorters sallader och annat gott! till det ugnsbakat bröd och salta kex. blir nog toppen!

-på lördag ska jag verkligen försöka plugga på dagen. så jag sen med gott samvete kan gå ut & se band och dricka öl! vi ska till tempo!

-söndag är sista dagen på detta året. och det ska firas här i malmö med goda vänner!

lyssnar just nu på världens grymmaste låt! franska låten som va nån slags mobilreklam för ett tag sen. hon sjunger om olika sätt att ha sex. det är en bra låt!
tog nyss en runda ner till stan, ville shoppa underkläder. och så blev det! nu slipper jag tvätta så ofta!
min bror bodde här inatt, han är mys! vi fick besök av kusin emma igårkväll! sen såg vi heartbreak hotel och åt massor av godis. idag har han & jag gått på stan. han köpte en fin kofta!

nu är det dukning, kyckling i ugnen och riskokning på g samtidigt!

ha en trevlig helg!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback