tristess

imorn blir det fest, för ovanlighetens skull. och ännu ett för ovanlighetens skull ska vi gå till crush (*ler*). blir nog fett ös, medvetslös!
och jag är för det mesta så ironsik. inse de.
haha, kul igår när jag skrev till "han" på msn att allt jag skrivit innan var ironiskt. och han skrev att han gillade när tjejer var ironiska. han hade nog aldrig träffat en tjej som är ironisk.
jag behöver massage, av någon vacker människa. behöver lite närhet.
för ovanlighetens skull.

haha, såg en lista på en killes blogg hur hans drömtjej skulle va: ursnygg var nr 1. min lista ser ut så här:

1.lagom trashig
2.lite äcklig (obs lite)
3.precis samma musiksmak som jag
4.hatar skräpmat
5.använder jeans
6.använder glansiga boxer!
7.trashig nog att säga nej t droger
8.ser på mig ibland & säger att han gillar mig
9.vågar träffa min familj
10.gillar att ha hatt på sig
11.masserar mig ibland

äh, kan ju älta i evigheter. men som ni ser är de inte den perfekta jag söker. bara den. DEN DÄR!

kändes som jag träffat den perfekta häromdagen. men det sket sig, som vanligt.
as usuall.

jag har verkligen ingenting att göra. lyssnar på musik & kör vägra sätta på tv:n race.
gjorde precis en tonfisk pasta sak, men åt lite och tyckte det var äckligt. det är godare med glass.
längtar till caroline kommer hit, längtar till skolan börjar nästa vecka.

när man bor i lägenhet upptäcker man verkligen hur liten och ensam man är.

yea, nu kom familjens låt första sista. sjukt bra!
windows media player visste precis vad jag behövde.
tack.
eh, nej ärligt.

nu är detta inlägget slut.

puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback