rockfoto!

ett helt enormt inlägg för att hylla alla otroligt bra och vackra musiker. jag älskar musik och här är de jag älskar allra mest. just nu. alla bilder är tagna från rockfoto, som är gudar på det där med bra musik!

30093-102
the tough alliance
är the shit right now. perfekt musik, jupp!

30093-125
jag fullkomligt älskar artic monkey, det är fulländat!
fullkomligt fab. också är dom söta som smör!

30093-134
the killers är the perfect band at the perfect time.älska!

30093-133
phoenix är fantastiska, och perfektare förfestmusik får man
leta efter

30093-12830093-118
embassy är ju helt klart favorit nummer ett just nu! så sjukligt perfekt
musik för hur jag vill att musik ska låta. right!

30093-132
niccokick är grymma, men jag har mest med dom för att
det var andis favorit "svenska" band. och då så!

30093-131
kaizers orchestra är norska, och jag älskar det deprimerande,
vackra sjuka.

30093-130
grandaddy finns inte längre (tror jag) men när dom
fanns var dom svinbra. tur att inte skivor kan dö!

30093-121
Maja borde kanske ta sig lite mer på allvar, ibland. men sen
känns det mest skitsamma för the sounds är så mkt rock`n roll
och blond brud med egotripp som det bara kan bli! Jag älskar det!

30093-129
frans ferdinan, ojojoj. det är popdans på hög nivå! yej!

30093-106
the mo, varför finns dom inte längre. jag lyssnar på deras enda
(?!) skiva nästan varje vecka. den är toppen, men det kanske
blir lite tråkigt med ett band som bara gav ut en skiva (eller 2,
för jag har nog ingen koll) men iaf var jag vill komma är till punkten
där jag säger att sångaren är så snygg. han har alla krav för en
potentiell partner. (endast utseendemässigt då, inuti är han
kanske ett svin) men ha är grym, fetgrym!

30093-127
death cab for cutie är ett väldigt fint bandnamn. men också ett
jättebra indie-pop band. I like!

30093-126
belle and sebastian spelas för fullt just nu, det är så ösigt att man känner
för att ta på sig sin hatt och svänga om en runda!

30093-12430093-123
Håkan är ju alltid Håkan, och kommer alltid förbli i mitt brustna hjärta! Helst av allt
vill man bara ge honom en stor fet kram! -också ramla jag in på nåt diskotek och
sen ramla jag ut så vitt jag vet.. och jag ramlade omkull men tog mig upp igen och
sen ramla jag omkull igen!


30093-122
the doits är mest med för altay är bra på att hångla. sen är de
ju ett bra band med. gash!

30093-120
Hot chip är kungar, på de där med att mixa och sånt.. sen är
de tyvärr rätt fula allihopa men de kan ju inte dom hjälpa.
Musik kan dom iaf!

30093-119
Kent och Jocke kommer alltid förbli i mitt hjärta. Inte för att dom
är bra längre, men de räddade alla jobbiga år när man var ung.
Kent fanns alltid där när alla andra svek!

30093-117
timbuktu är för malmö som frihetsgudinnan är för new york. han är bäst,
snyggast och fetast! -vi drar till malmö!

30093-116
pete är pete, ingen är som honom. babyshambles är
underbar musik, jag smälter. och jag gillar hans trashiga stil!

30093-115
detta är den vackraste människa på denna jord. nick, gift dig
med mig! strokes är med på listan enbart för att han är så snygg!

30093-114
le sport är mesar. så jävla otrevliga killar, men musiken är desto
trevligare. helt sannslöst trevlig om man ska överdriva. nej, jag gillar det där
elektrostuket. det har kanske märkts!!!

30093-113
ola i the ark är sexig så man smälter. han kan det där med att få oss galna,
han vet vad som krävs. och alla skivor är lika kanon. GÖRBRA!

30093-112
thåström, en legend. antagligen något jag kommer spela för
mina barnbarn. nyaste skivan är mysfaktor 5067 och alla gamla
är bara bra! helt enkelt!

30093-111
her majesty, finns dom fortfarande. jag tycker iaf dom är bra.

30093-110
anders, du är så vacker och sjunger så fint. ge mig en ny skiva
snart. (haha, jag har jättekul när jag skriver detta)
moneybrother!

30093-109
rilo kiley är nice! jag hade en gång en pojkvän, han var kär i henne, hon
som sjunger. och hon är ju söt! eller hur!?

30093-108
baby, u got to stand up! eller nåt... partyskiva nr 1. finns det någon som
ogillar detta så borde jag nog prata med den personen.=)
Melody Club

30093-107
jose. vackert. ljus. hångel. vin. täcke. snöflingor. moln.
ja, klockrent är ordet.

30093-105
I´m 22 and throgh with you, I´m 22 and singing to you.
bad cash är prinsar. har sagt kungar så många gånger nu,
måste variera mig lite. Give me five!

30093-104
sötaste sophie zelmani skapar känslan. känslan av riktig kärlek.
om den nu finns, men det är skitsamma. för sophie är klass!

30093-103
conor är så söt så man får ont i tänderna. och han har den
vackraste stämma jag någonsinn hittat. älska bright eyes,
för det finns inget vackrare!

oj, vilket inlägg ni fick. jag älskar bilderna!
imorn ska det ses band på möllan, och hoppas!

dax att mysa ner under täcket. och inte tänka för mkt.

puss hej!





Kommentarer
Postat av: Jonas

Många grymma bilder du! Hade man inte festat kanske man kunde tagit med kameran själv...

Postat av: Rayanlina

Sehr schon, gut gemacht

2009-09-09 @ 10:40:31
URL: http://rayanlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback