jaha, so!

idag var det som att va tillbaka på gymnasiet, och de flesta var blyga och pratade inte med nån. vi hade enkel mattegenomgång på förmiddagen och fick räkna själva på eftermiddagen. där var nästa inget folk, tråkigt. men jag träffade 2 tjejer som var helt okej, men de ska inte gå samma program som mig.

lyssnar på hot chip för att psyka ner mig lite, imorgon blir de repetion av andragradare. yippi! he.
och jag är ungefär sämst på multiplikationstabellen, kunde inte ens 7*8. haha, måste nog repetera den!

nej, laddar för en myskväll med mig själv och tv:n. imorn blir de kårfest!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Måste ju bara få festa med er : ) om ni har så skoj *tihi*

2006-08-29 @ 18:26:57
Postat av: Arestine

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback