vilken helg

eftersom jag nu fått cred av två personer som läser min blogg tänker jag skriva ett nytt innlägg! *ler*
cecilia, jag saknar dig med gumman! det var verkligen gulligt att du skrev! kul att ni hade kul i helgen, hände det några skandaler eller?

vi hade en super dunder helg med rejäl utgång och lika glamorösa som alltid var vi!
i lördags var det först fest i tennishallen, med släkt och så, det var så underbart att få hålla i ett rack igen, och jag blev grymt sugen att börja spela igen! oh!
drack några öl och åkte tåget till malmö där jag mötte carro och therese. dom var snyggast och vi drog till möllan och drack en öl! var verkligen laddade för en helkväll!
sen blev det efter några om och men kulturbolaget, vilken jag tror ingen av oss ångrade när kvällen led mot sitt slut!
lärde känna folk, dansade som tossingar till sjukt bra musik, och dj var så bra. han spelade allt vi önskade!
jag träffade världens sötaste kille, och vi (caroline) tackade djn innan vi gick för en riktigt bra utgång!
sen blev det efterfest och den sjukt söta killen och hans kompis följde med. det roligaset var att när vi kom till efterfesten var djn där. han bara tittade, skattade och sa:
-e ni här, haha. vem känner ni?

sen gick den söta kille och vi bytade nummer. vi åkte tåget till lund och gick till sängs åtta på morgonen. det är helkväll det, man är trött sen en vecka ungefär. men det är sannslöst kul!!!

men sen blev det måndag (alldeles för fort) och jag fick rycka in och jobba 2 dagar. så jobbigt. men bra. har nyss varit och tränat, är helt slut. ska sova och vänta på att en viss person hör av sig *smile*

Puss på er trogna läsare (2 st)


Kommentarer
Postat av: jaag

o, det var så himla grejt kväll, bara leeeeer ett gett smajl när jag tänker på det...skulle haft kamera!!

puss min sötis

2006-04-13 @ 19:21:08
Postat av: JOBsan

jäg läser här lite då o då

Postat av: Linushedvig

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2008-09-10 @ 08:44:02
URL: http://linushedvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback