le sport

på fredag blir det nog en pangkväll trots allt. le sport spelar i malmö, och det kan ju inte bli dåligt. jag och carro ska vara snyggast!

idag var en mysdag, hade svenska, sen tränade jag ben och rygg, sen gick jag och carro runt sjön, sen lagade vi mat. gott! sen fikade vi och babblade massa strunt. nu har hon gått hem och jag bode gå och byta sängkläder och sätta mig en timme med fysiken.

helgen upptogs av jobb men på söndag följde jag med ut efter jobb då. det var det värsta jag gjort på länge, skulle bara stannat hemma. alla var så sjukt jobbiga. eller nä, alla var säkert trevliga men jag var drygast.
var läskigt trött och uttråkad. förfesten var okej, lärde känna nya människor och det är ju alltid kul. men sen gick vi till etage, vilket verkligen inte gillas av mig. men jag tänkte, de blir säkert bra. men de va hemsk musik och alla såg ut som, ja, vågare knappt säga de, barbies och megabrats. awh, jag ska aldrig mer gå dit, i fortsättningen får de bli kb och sånt...

nej, nu har jag klagat fädig, ska bli glad nu!
eller jag är redan glad, gladast kanske...

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback