längtar på sällskap.

det är tur att lägenheten fylls med folk idag. jag är verkligen inte människan som trivs med att vara ensam.
igår fick jag besök av sussie på kvällen. bakade en chokladkaka och bjöd på!
myspys!

har inte mått så bra. mår illa hela tiden och inatt satte jag tom hinken bredvid sängen. ifallifall.
men jag klarade mig. får dock inte i mig så mycket mat.

ska åka ut till ikea och äta innan jobb idag. billigt och enkelt.
så slipper man fixa.

hade en riktigt bra första dag igår. nu blir det en massa kvällspass framöver.
men va sjutton. så gör man inte av med så mycket pengar.
ska komma igång med yogan när jag inte mår illa mer. och plugga matte.
ska sätta den där tentan i augusti!

ser fram emot att jobba idag. hoppas magen skärper till sig nu då.

nu blir det en sväng till karlstad för att fira midsommar!
är ledig fredag, så jag åker tidigt! sen börjar jag jobba 13 på lördag så får ta en tidig buss hem..
de blir fint de!

saknar alla hemma massor. redan. bajs också.
tur jag ska hem mycket efter juli!
och sen tror jag de är jobbigare för att jag är själv nu.
imorn är vi ju 4 som bor ihop!
muchas bättre!

ha de fint!
pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback