alnagata.

nu och en tid framöver är jag bosatt på alnagata i gamle byen i oslo.
en helt fantastisk lägenhet som jag kommer trivas riktigt bra i!

kändes konstigt att komma hit alldeles ensam igår. ingen som mötte en.
var helt slut, då bussen var en timme sen, så jag tog en taxi med alla grejer.
kläder är tungt.
väl framme lagade jag mat och tittade på tv4.

fixade i min gaderob och somnade.
blev helt livrädd då det efter 5 minuter hördes som det var någon som försökte öppna dörren och en hund skällde. högt.
sprang upp för att kolla så jag verkligen hade låst.
ågest.
annars är det ett väldigt vackert hus i en lugn miljö.
ska ta på mig kläder och gå ut på en promenad.

sen ska jag fixa till mig inför kvällens festligheter!
ska först på en förfest på carl berner hos josefines vän, rebecka, som bor här.
och sen dansa på indigo med gamla bekanta och vänner som bor kvar.

livet är finfint!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback