det ar varmt.

det ar varmt har, alltid. hela dygnet. jag vet inte vad jag ska saga, om jag ska skatta eller grata. hehe.
jag ar saklart inte van, men jag antar att jag svettas ut flera liter varje dag.
insag idag att jag aldrig skulle kunna leva har lange, det kvittar vilket paradis det ar.

men vi har det helt fantastiskt!
gili oarna ar det vackraste jag nansin sett, och kanske det vackraste jag kommer att ha sett.  ever.
imorgon startar en 3 dagars open water kurs, vi ska lara oss dyka. whi!
jag har hittat en go dansk tjej som ska ta hand om oss.
man borjar enkelt i pool, lar sig alla grunder och gor sen sitt forsta dyk pa eftermiddagen!
ska bli helt grymt!
har fatt lite spasma, vill lara mig nat.
sa jag tror detta blir en lardom for livet.
aven om jag gillar livet under vattnet el inte.

nu ska jag ut och hitta mig en fin ask dar jag kan forvara alla fina snackor och stenar jag hittar!

puss pa er!
i massor!

skulle bli sa glad om ni kommenterade!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då vill jag vara först, om det gör dig så glad! Det e så kul att läsa dina inlägg, det verkar så underbart härligt där ni är!! Idag har varit en underbar dag, vi hade sista dagen i personlig utveckling, varav massa gruppövningar o masa fina komplimanger. Sen var vi på yoga. Åsa fyller år idag. I måndags var det kalas här för henne o två andra, med fiskedam o allt :) Imorgon har vi praktiskt prov, vi ska kunna instruera en klient i gymmet o visa upp det. shiit..aaaa...jag e nervös. PUSS O KRAM

2008-03-12 @ 19:32:58
Postat av: Ninni

Ville bara säga hej! Var rädd om dig när du dyker!
Kramar från Ninni

2008-03-12 @ 19:44:19
Postat av: Mamma

Hej min älskade tös. Saknar dej jättemycket. Men jag läser ju att ni har det underbart så njut av livet. Allt är bra här och vissa dagar är det vår.Idag hittade jag den första fästingen på Misan när hon gosade i mitt knä.Nu är jag ledig en hel vecka,påsklov, ska bli jätteskönt. Sen jobbar jag bara en vecka och sen åker pappa och jag till Kanarieöarna och där ska vi bara njuta av livet.Massor massor med kramar från mamma.

2008-03-13 @ 19:14:49
Postat av: Carro

Hörde du Kent i gårkväll? :) En fantastiskt spelning av både familjen o Kent själva. Lovely. PUss min älsklingstös

2008-03-16 @ 15:52:35
Postat av: Mormor och Morfar

Hej våra lilla älskade Linda.
Tack för det sista på bloggen, vi hade väntat.
Morfar kollar varenda dag. Skönt att allt är bra och du har det fint. Här är allt bra men vi saknar Anita, som dog den 5 mars. I går var vi i Tjörnarp,
såg schlagerfestivalen, åt en god middag och hade
trevligt. I dag har vi varit i blåsippeskogen och
sett alla blommorna. Veckan som kommer är det påsk
då skall vi träffas här och äta middag. Vi saknar dig när vi träffas, men så mycket roligare näre du är hemmma igen.
Var rädd om dig vi älskar dig.

2008-03-16 @ 20:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback