Singapore.

forlat for att jag tycker det ar sa trakigt att sitta har och skriva. men det ar faktiskt annu trakigare nar man aldrig far kommentarer sa det ar en av anledningarna!! hehe, ingen pik eller sa.

ar i en helt sjuk stad. svindyrt sa imorgon drar vi vidare upp till billiga malysia.
en natt har kostar 100 svenska, och det ar i ett dormroom med 16 sangar. och inte ens frukost ingar.
men det ar en helt otrolig stad, valdigt vacker med gamla sekelskiftsvillor blandat med nya new york hus!
jag skulle latt kunna spendera ett ar el tva har!

vi kom hit efter flygresa fran kk till johur bahru och fick ta bussen in till singapore. pass och tullkontrollerna tog sin tid.
gjorde en snabb marknadsshopping pa eftermiddagen, kopte oss en flaska vin och satte oss i allrummet pa hostellet och myste!
klockan 1 pa natten tog vi oss upp till ministry of sound som ar en sjukt stor nattclub. det ar deras storsta i varlden och det var riktigt haftigt!
vi dansade pa dansgolv som snurrade runt och drack vodka/tranbarsjuice.
kande mig som hemma men anda inte!
basta utenatten pa denna resan!

dagen efter sov vi till 2. akte till den fina shoppingen pa orchard rd. stil!
kopte inget. no money!
sen sag vi pa bio, definently mayby! grat en skvatt!
sorglig karlekshistoria som jag alskar!

idag har vi varit pa raffles shoppingcenter, det ar sa flott det bara kan bli med chanel, LV, Dior osv!

ska se resten av stan snart, en snabbis till chinatown o little india sen kanske en svang pa zoo!

langtar efter vita strander nu. en bra bok!
lugn och ro.
langtar hem!

puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej svejs! Här kommer en liten hälsning från Kärråkra. Läser din blogg nästan varje dag och kollar på kort. Som vanligt är allting stressigt här hemma med jobb o.s.v. Fast jag var faktiskt i Sthlm i helgen och kopplade av, bara jag och några kompisar. Idag har vi firat Bosse, han fyller 45. På lördag ska vi gå ut och käka och bjuda med dina föräldrar (vår 50-års present till pappa). Ska bli jättesköj!!! Var rädd om dig i storstan. Ska bli roligt att ses snart. Kramar från oss alla 5.

2008-04-14 @ 22:14:42
Postat av: Carro

Hej! Det känns så avlägset att höra om din resa, när ens vardag går på här hemma. Men det e mys att drömma sig bort när ni skriver du o Lisa. Singapore ja, dyrt som få, ett tag var ju vi påväg att flytta dit, minns du? Nu e det kina from 1 maj som gäller. Jag har söktjobb på marbella, spanien som friskvårdspedagog på ett rehabcenter för rika svenskar. Där jag håller i gympa, vattengympa, stavgång o har coachingsamtal. Det låter gjutet för mig tycker jag hehe. Idag e det strålande sol. Jag mår som solen strålar, fantastiskt faktiskt. Igår hade vi hård träning, jag spydde nästan, det var mjölksyraträning sjukt jobbigt. Idag ska vi ha dans- som madde håller på SATS, ska bli himla kul. Jag o Åsa håller på o samlar ideer till vårt gympapass som vi ska hålla. Examination i motionsledarskap. Livet leker. O snart e du hemma o kan leka med mig. Längtar på dig. Kram kram kram världens bästa!!!

2008-04-15 @ 10:00:05
Postat av: Johanna

Kära Linda! Har precis varit inne på din blogg och sett bilder och läst dina brev. Vilken UNDERBAAAR resa ni gör! Du ser ut att må bra och du ska veta att vi tänker på dig här i Sweden. Solen börjar titta fram oftare här och det känns mycket bra. Nu känns det att våren verkligen är på väg! När kommer du him? STOR STOR KRAM fån Johanna kusinen

2008-04-20 @ 12:06:09
Postat av: Lavranselin

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback