sex and the city

har min första lediga dag på 7 dagar. och jag har "sex and the city" race. har aldrig följt serien så nu ser jag den verkligen från sässong 1. de är verkligen underhållande! dock inte mycket smarta kommentarer.

jag är lycklig, fick prata med min underbara pappa innan, och imorn när mamma fyller år lovade pappa att ringa. så jag får gratta henne. älskar er!

idag ska vi skriva på kontrakt på lägenheten. kommer bli så grymt!

jag har fått nytt jobb... haha. men jag är grymt glad, för de är på ikea och på deras gröna avdelning på kontoret!
grymt!
jag ska ge allt, lovar!
har skiftat jobb en del gånger sen jag flyttade hit för 2½ vecka sen, hoppas jag kan stanna här nu!

nej, tv:n ropar.

GRATTIS MORFAR på födelsedagen! jag har skickat ett mail!

kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback