så fint

det blir så fint i vår lägenhet!! sen är helt otrolig egentligen, bara att vi var så sura att vi fick städa så mycket. men i grund och botten är det en väldigt vacker lägenhet. den är på 51 kvm, har fina trägolv och högt i tak. stukaturer överallt och väldigt gamla (något slitna) fönster! jag sa det igår och kommer säga de igen, en sån här lägenhet skulle man haft i malmö fast själv då!!
lisa är helt slut, så hon sover fortfarande! så mysigt att ha någon man tycker om att komma hem till, som alltid finns där.
igår handlade jag lite på ikea, de hade sånna överkast som vi har massor av i beige/brun och vinröd för 35 kronor. och massa förpackningar med ljus för 1 kr st. yea!

idag har vi köket och stukaturer att torka av kvar på schemat. sen är här beboligt. can`t wait!

ikea är ett fantastiskt företag! igår fick vi t-shirtar alla anställda! vi fick lunch (som förövrigt är helt fantastisk för 25 kr) gratis! och hela skåpet vid vår avdelnings dator proppat med godis! det var min lyckodag! *ler*
sånt litet man blir så glad av!

det är nån marknad här på grunnlokka idag, silje undrade om vi skulle med. hade varit mys!!
marknader är ju de bästa som finns!!!

jaja, nu vaknade lisa. ska fixa frukost!!

puss på er!

ps. carro, jag blir helt överlycklig om du kommer och hälsar på!! verkligen, det hade varit bättre än allt annat just nu!
här finns en som längtar på dig, en som ser framemot att träffa dig, en väldigt vacker lägenhet och ett oslo!!
kan de bli bättre! förstår om de inte blir av men de hade varit toppen! i november då?!

kramkram!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad kul att fixa i lägenheten:) Hoppas att det blir bra!

Postat av: carro

Gud så fint det låter i er lägenhet! Visa bilder!! bajsdag idag. vaknade igår (söndag) med nackspärr typ, fick dpck väldans mkt hjälp när Anna vår linjeledare masserade mig. men jag värker än, o känner mig febrig o trött, o sen til råga på allt smsar fredrik att han inte kan bo kvar i min lägenhet..suck o stön...ojag har prov på onsdag o vill bara slukas av jorden, "en sån dag idag". Kommer jag så blir det i slutet av okt/el i början på november....ska verkligen försöka! Kramar!!

2007-10-01 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback