oslo är kempekoseligt!!

har precis avslutat min första vecka här. och jag lyckades så pass att jag har fått ihop en hel veckolön! stolt. men jag har också jobbat som en gris nu sista dagarna.

baracoa är helt fantastiskt! där kunde jag jobba hur mkt som helst, ska ringa o säga de till anki imorn!
ica var faktiskt hårt och äckligt, men de var trevliga arbetskamrater! som vi festade med igår.
tryvanstua har jag ju jobbat på sist jag var här (i somras) och där var jag idag. de är väldigt mysigt. riktigt sån mysskidstuga. som vandrare fikar i nu på hösten. måste ta lite foton därifrån nästa gång jag ska upp!

min andra ica dag styckade jag ett får och fileade en lax. inte riktigt min grej kanske. men bra att kunna.

ikväll skulle jag träffat lasse, men han var bakfull och trött så nu blir de myskväll med lisa och ronny!

jag älskar livet!!

imorn ska vi på 2 lägenhetsvisningar, skitballt!! hoppas verkligen vi får en för vi behöver snart ta tag i de på allvar!!

ha de bra alla!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad härligt med en som älskar livet. Blir glad av att läsa det. Härligt!

Postat av: Anonym

Linda, vem e lasse =)

2007-09-10 @ 16:40:02
Postat av: Ibrahimandrine

Great site!!!

2009-03-10 @ 09:51:00
URL: http://ibrahimandrine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback