hej hej hallå!!

Detta inlägg skulle lagts in igår men internet klöddade så de blir nu ist!

hade min första lediga dag igår, så nice! var helt slut, så jag sov länge och åt mysfrukost! sen gick jag ut för att gå en runda, vilket slutade i en timmes rask promenad. heja lokalsinne!!

på eftermiddagen mötte jag upp lisa för vi skulle på 2 lägenhetsvisningar. de är ganska spännande att fågå runt i andras lägenheter och kika. får se om vi får någon, annars är de bara att leta vidare!

känns som jag lever ett ganska lugnt och harmoniskt liv! faktiskt! jobbade 8-4 idag på ica. ska jobba där 4 dagar denna veckan. och på tryvanstua på söndag! sen nästa vecka hoppas jag på ett nytt jobb. oskar på manpower sa nåt om en second hand butik som behövde folk. hoppas på de!

igårkväll var jag en sväng till lasse. vet inte vem som undrade vem han var men de är en väldigt trevlig halvsvensk kille som jag har de väldigt trevligt med! han bor i oslo och är snygg som få!! *ler*

nu ska jag skicka ett par mail som jag aldrig får tid med. sen ska jag läsa en stund, duscha och sova.
börjar 7 imorn, tidigt. ugh!

ta hand om er!
kramkram!

Kommentarer
Postat av: carro

haha det var jag som undrade! glömde visst skriva under!

2007-09-13 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback