gött

livet är fantastiskt. var på en föreläsning igårkväll om buddism. så otroligt intressant. kanske man skulle sätta sig in i de lite mer, både inför resan och inför hela mitt framtida liv. ett sätt att leva, som är väldigt sunt.

ska rusa iväg o jobba nu så jag hinner inte skriva så mkt. men jag ska skriva mer imorn. lovar!

fotodags, måste ta foto när oslo fortfarande är somrigt och fint! idag kom det dock ett par regndroppar!
ska lägga upp dem här såfort jag får tillbaka min dator som är på lagning i Sverige.

saknar dig med, så sjukt mkt caroline (har du inte fått mitt mail inne på facebook, kan skicka ett per hotmail imorn).
saknar mamma, pappa, bröder, mormor, morfar (har nog hört att ni läser!!!), och massor av andra folk med.. =)

nej, måste rusa, börjar ute i Asker kl 5. jobbar till 11 ikväll. blir en sen kväll, men ska bli trevligt!
anki som äger baracua (cubansk restaurang) är en skitskoj person! de kommer bli mys!

ciao!!

Kommentarer
Postat av: Arevilje

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback