jaaaaa!

äntligen ledig mer än några timmar! så skönt! har jobbat som en tok de sista dagarna. men jag tror de beror på att jag fort är lite dålig, förkylningen vill inte ge sig. sover så fort jag är ledig, då känns de som tiden går fortare!!

livet är iaf härligt nu!
-trivs på jobbet!
-lisa&david är kära och så söta!
-på torsdagkväll åker vi till värmland, har aldrig varit i Kil, ska bli mys!
-sen åker jag hem första helgen i november!

jaaaaa!

nu ska jag njuta av min lördagskväll alldeles ensam. lisa ska på fest.
jag ska upp och jobba i fjällen imorn! servera kanelbullar och varm choklad!
så de blir godis och "sex and the city" ikväll!
ska även starta min organisation av foton på datorn!

saknar er!
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Monomo

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback