slå el kyssa?!

30093-168


jag skulle gärna ha denna grymt snygga tröja på mig just nu, så skulle jag cyklat till dig din idiot. och sen vet jag inte. kanske skulle jag slå dig eller skulle jag kyssa dig. detta känns iaf helt sjukt. och tröjan är från
asos!

idag har jag varit snickare, alla byggingengörer skulle bygga en friggebod. och det var faktiskt inte det lättaste. hammra är riktigt skoj, men efter typ 1000 spik tröttnar man lite. kul dag, blir mkt bättre sammanhållning i klassen när vi gör praktiska saker.

har städat och donat här hemma. längtar efter min kamera, vill ta kort på hur här ser ut. den har fortfarande inte kommit. mest skit. ja, städat va de ja. vattnat och gjort vid alla mina blommor och sånt.. så fint här är nu, synd att jag är ensam. men orka engagera sig. fast schemat för resten av veckan är fullt, och alla kvällar är typ bokade. så det känns tryggt, så när du ringer så har jag ändå inte tid, ha. äh.

ha en bra kväll!

pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback