the sounds

här kommer ett inlägg från ett regnigt tjörnarp, och en linda som inte har nån lust alls att engagera sig i fysiken. för hon ska ha nat prov i fyb imorn. men det känns inte alls jobbigt. ler. för jag vet att det kommer gå dåligt ändå, de kvittar hur mkt tid jag lägger ner. positivt!!

direkt efter provet imorn ska jag till nova för att shoppa, har ett visst behov! plus att jag tänkte handla ett par skor till mamma, för det är ju hennes dag på söndag!

och mitt paket från la redoute ska komma imorn, dubbel lycka!

30093-51
bilden hämtad på markan.se

ett tips, åk till
siesta i helgen, det kommer bli grymt skoj! regnet kan ju försvinna och alla jag känner kan ju komma dit så kommer det bli helt underbart!!! för the sounds spelar på fredag och då ska jag rocka skiten ur alla, eller maja ska rocka skiten ur alla! och jag ska le och tänka, jag älskar livet!

30093-5330093-52
bilderna hämtade på http://www.the-sounds.com/

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rain is falling on my head....lallaalalaa

2006-05-25 @ 20:00:14
Postat av: Antonmaryam

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback