30% på la redoute

jag borde göra fysik. men det är inte lika kul som att flyga runt bland alla modeintresserade tjejer som har blogg. just därför orkar jag aldrig lägga upp bilder, alla andra är ju ändå så duktiga på det! men en gammal egobild blir det överst idag. skittråkigt.

jag blir mer och mer trött på att ha pojkvän i schweiz, men ska hålla ut tills han kommer nu i slutet av mars. problemet ligger i att jag älskar honom. vi har ändå gjort så sjukt mkt tillsammans. han var mitt allt. tyvärr inte längre. eller nu är han en del av mitt allt. här hemma finns det så många som delar mig.

plus att det är ett dyrt intresse. att ha pojkvän så långt borta. men nu kommer han ju hit.

idag fick jag brev, la redoute har 30 % på hela beställningen. jag ska iaf köpa något litet gulligt.

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback