jag leker bara med döden

jag lyssnar på nina rochelle och tycker synd om mig själv.
-HAAAAAAAPPY JAG HATAR ATT DET ÄR SÅ!!!

blev nyss uppringd av kusin johanna, hon ville ha med mig till paris i slutet av februari som barnpass!
ehhe. skitball.
jag är ju då i davos och åker skidor men hon sa no problem, då betalar vi biljetten därifrån till paris och tillbaka. det handlar bara om 3-4 dagar. weej.
det är ju coolt. mysigt och jaaa. alldeles underbart!!!

sen ska jag och caroline flytta till malmö. det är också ballt. =)
då ska vi leva fjolligt storstadsliv!! i solbrillor och fina skor. eh, nej. skojja bara!

jag har iallafall bestämmt mig för byggdesign.
obs. när linda säger att hon bestämmt sig inom vad som kallas framtid betyder det inte att det är så.
men det känns helt rätt. heeeelt rätt.

just nu vill jag hångla upp andi.

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback