okej, nu är det snart vår

det har nog aldrig hänt att jag redan på juldagen börjar längta efter den ljumma våren. för jag ser fram emot en händelserik vår i malmö, med havet som närmsta granne. och vinden och fester & strosa runt och plugga. och allt sånt som hör till. fab!

fast jag har verkligen njutit av att vara hemma nu, jag har träffat alla gamla nära & kära och ikväll blir det juldagsdisko (haha) på jägers i höör. yea right!! det enda som känns som en anledning att gå dit är den antagligen jättetrevliga förfesten som goda vänner annordnar på golfklubben!

gårdagen firades som överallt, med allt som jag inte ens behöver räkna upp. klockan tolv inatt kom vi hem till ekenäs (mitt hem) och delade ut julklappar till mamma, pappa & bröder. jag fick massa fint. =)

idag är det nog den slappaste dagen detta året, och jag har verkligen ingenting att göra. kanske går ut & fotar lite. det är ju trots allt sol från en klarblå himmel!

njut, snart är det vår!

puss

Kommentarer
Postat av: eva

skitrolig blogg, hittade din idag... blir ju hemskt nyfiken på mer =)
får nog fortsätta läsa =)

2006-12-25 @ 23:31:47
Postat av: Alexandercarmen

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback