jag (orkar inte mer)

jag är helt sjukligt trött, ska sova nu. har jobbat alldeles för mkt och har alldeles för mkt i skolan nu. stress stress, yea! längtar till jul men de känns mest jobbigt nu med så mkt som måste fixas. vill också fixa till min lägenhet nu, måla och skruva upp saker. vill rensa och dona. vill umgås med folk och orka festa. men just nu orkar jag ingenting. och fysik imorn kl 8.00 känns ju väldigt lockande. =( men men, jag ska nog ta mig i kragen & ordna upp mitt liv. brukar ju funka. och jag har ju allt jag behöver, så egentligen finns de ingenting att klaga på (mer än att jag är trött då). så sov gott!

hann iaf äta en pizza med Caroline efter jobb idag, skönt! har saknat henne!

och här blir det egokort, nytaget.

puss

30093-229


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback