sorry

jag kommer typ lägga ner denna blogg, för jag känner att de ända jag gör är att sitta vid datorn. och jag har inte tid med det mer, med start nästa vecka.
på tisdag börjar jag högskolan, och vill vara seriös och festa och allt sånt man ska!
men kanske dimper det ner ett eller annat inlägg, med tanke på att ibland måste jag skriva av mig!

idag spelar Billie the vision and the dancers. yej!!!

igår blev det öl på möllan, haha, riktigt kul. och billigt. en öl kostade 25 kr. det tycker jag är bra. tralalalala!
och martin i BWO är sjukt snygg!

nej, får nog trotsa regnet och gå och handla!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh varför ska han vara så fin...blir salig!

2006-08-23 @ 13:38:53
Postat av: Christine

ja, jag vet vad du menar... blir som ett jobbigt beroende ibland. tar så mycket onödig tid egentligen... :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback