idioter

det fins en sån sjuk idiot . mer än så kan jag nog inte säga.
hånglade med 3 personer igår, tror jag va lite full. men först hånglade jag lite med robin, och det var ju meningen. sen ger han carro en födelsedagskyss. Hallå, jävla idiot.
man kan inte kyssa någon för att man fyller år =)
men jag sket i vilket, och hånglade med robins bästa vän, haha!
jag älskar festa!
sen gick vi till kb, dansade till all sjukt bra musik!
roligast var ju att vi kände dj:n.
sen träffade jag världens goaste kille, och vi... ja... hånglade!
han var helt underbar, men var från göteborg.
jag har alltid sån sjuk tur (ironi).

känner för att bli full igen. nu.
men idag ska du inte bli full lilla linda.
okej!
men imorn!

såg timo innan
FEAR NO DARKNESS!!!
ingen artist jag lyssnar på hemma, men grymt bra live faktiskt!!

bandet jag o tobbe såg i fredags va gudar, friska viljor hette dom.
längesen jag föll för ett band så.

och jag älskar dooleys med mjölk. mums!

och datorn är äntligen fri från virus.
jag är så grym. hade datorn 2 dagar sen fick jag virus.
vet inte hur jag lyckas. jag som ska bli ingengör!

nej, dax att fixa lite annat.

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback