fyra

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:

-au-pair
-olika restaurangjobb
-fritidsfröken
-telefonförsäljare

Fyra filmer jag kan se om och om igen...

-coyote ugly
-dirty dancing
sen ingen mer, för jag ser aldrig film

Fyra städer jag har bott i:
-zurich
-utanför barelona
-malmö (nu ju)
-tjörnarp

Fyra skivor jag gärna lyssnar på:

-alla med kent
-the mo
-embassy
-tta

Fyra ställen jag vill åka till:

-new york
-canada
-bergen i australien
-öar mitt ute vid fiji

Fyra Websidor jag besöker dagligen:

-popimalmo
-hotmail

-fsb

-bloggar


Fyra favoriträtter:

-pasta med kyckling
-wokrätter
-allt med curry
-pasta med creme fraiche sås

Fyra ställen jag trivs på:

-en klubb som spelar indipop och pop
-framför datorn
-på ett cafe med vänner
-i skidbacken!

gjorde om listan lite, men den är hämtad hos christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback