att sakna

jag saknar dig nåt hemskt. du är ju det finaste i min värld. men jag tror jag håller ut.
liebe dich uber alles mein geleibte. du bist einfach der beste.

-vill se och röra dig. stryka fingrarna genom ditt hår. ha dig nära. andas i takt, blunda och njuta.

men så är det inte. jag fixar detta. har ju alla här hemma nu. som jag längtat ett år på.
caroline är lika undebar som alltid. ikväll ska vi röja på stenssons i eslöv med my.

plus att jag är kär i vår katt. hon är så liten och söt.

nej, nu ska jag dammsuga och sen duscha och allt sånt man måste för en lyckad nyårsnatt.
ska tom måla naglarna. wow. det du andi, det har du nog aldrig sett. en linda med målade naglar.

"du blev min vinterdrog"
linda

ps. kan jag inte få fler komentarer. det är gulligt av er, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback