efter hösten kommer resan.

jag och O sov länge i morse. lovely!
malin kom hem till mig och vi åt pizza och bakade kladdkaka. lina kom och åt med oss. sjukligt gott.
magen mår som den förtjänar. jag är så bra som äter glass fast jag inte tåler det. värdelös.
underbart mysig kväll med de bästa tjejerna! vad gör man utan vänner?!

malin berättade lite om nya zealand och fiji. blev sjukt sugen och nu är det bara två månader tills jag åker.
galet. whi!
sol, slapp, bad, dyk, fiskar, öl, böcker, samtal och allt annat jag älskar!

imorn blir jag 25. ey, har aldrig kännt mig så ung i hela mitt liv.
vi ska äta frukost här jag, caroline och mimmi. lång dag sen med naprapat och jobb till 23.

på onsdag åker jag hem till mitt älskade skåne. saknar alla.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mörmor och Morfar.

Grattis på Din stora dag önskar att Du var närmre

så jag kunde krama Dig hårt.Hoppas allt är bra

Vi ses på lördag då blir det kramkalas.Puss Puss.

Mormor.

2009-10-05 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback