stänga in mig.

just nu vill jag bara köpa en stuga ute i ingenstanns och bara finnas.
jag vill inte vara med alls nu.
jag trivs inte alls med kylan och att vara ensam.
i november ska man kramas. inte sova själv.
och det allra värsta är att det är mitt egna val.
jag står för mitt val men det är inget jag trivs med.

jag hade det så mysigt i tjörnarp en vecka nu även om jag var sjuk hela tiden.
hos de jag älskar mest i hela världen!

saknar er så mkt redan.
ensam är inte ett skit stark.

PUSSOKRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Ivana

Men det kan gå bra att bara kramas med sig själv. Man måste bara se till att man har sjukt härligt täcke, några varma filtar, helst en katt eller två och några levande ljus. Funkar varje gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback