snön föll.

idag har varit en så bra dag. det är så skönt att vara tillbaka på jobbet. har saknat alla så mkt.
även om det blir lite tråkigt imellanåt.
jag är ju helt ensam på jultorget alla kvällar, så man går och fixar och trixar för sig själv hela tiden.
som tur var finns det massor av trevliga människor som går förbi och pratar några minuter mest hela tiden.
och förstås massor av underbara kunder! =)
när jag kom ut från jobbet var det massor med snö, folk hoppade och skuttade! lovely!

nu är klockan halv 1 på natten och jag ska försöka sova snart. jobbar 11-19 imorn.
sen blir det utgång, whi!

lyssnar på kents nya album. jag gillar det.


jättegamal bild på tilda i motljus på tjörnarpssjön.
saknar henne.

sov gott godingar!
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback