ett minne.

pratar med lisa på msn och berättade för henne om ett minne från vår resa som jag tänkt på.

vi åkte moppar i vietnam och jag blev akut nödig och såg en toalett från gatan in i ett öppet hus där en hög vietnameser satt och umgicks. jag sprang in och frågade och pekade på toaletten.
mendans jag var där inne kom en ung kille ut och satte sig med lisa som väntade. han kunde ingen engelska men bjöd lisa på nötter. det var så gulligt och underbart på samma gång och det finns inget finare än gästfrihet.

det finns så många minnen från den resan som ligger en så nära om hjärtat. nu är det snart två år sen vi åkte.

jag är sjuk och kroppen värker.
ska äta lite mat och bädda ner mig. har legat i den här sängen 16 timmar nu. kind of boring.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback