ordning&reda

jag älskar när allt löser sig. och är rent & fint. jag har gått igenom allt nu, har koll på varenda liten pinal ligger. känner mig stolt och duktig.
alla papper inför resan är fixade. yea.
nu är det ett par småsaker kvar, sen är jag redo för världen.

packningen blir grymt liten. eftersom allt är microlitet och väskan är stor. svinbra!

så nu är det en underbart lugn helg framför mig, sen ett par dagar att fixa det sista och sen bär det av!

jag längtar nu, ska bli gött att bara göra något annat.
ut i det stora blå!
inte ha en enda plan för dagen mer än mat och sova.
känns som det är en bra semester!
som varar ett par månader!

nice!!

puss!

Kommentarer
Postat av: Joachimselina

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback