brand krabba

jag ser ut som en brand krabba.. hehe!
tur att lisa tycker jag ar fin anda!

idag har varit annu en underbar dag pa stranden!
druckit vattenmelon juice och chips!

imorn bar det av uppat, bort fran kusten. kommer bli jobbigt att ta farval till hua hin, eftersom vi tycker valdigt mkt om stan. de ar en flummig kansla over stan.. havsstad och reaggemusik!
nu blir det inland for tva veckor, sen ar vi i hanoi!

imorn ska vi iaf ta oss tillbaka till bangkok dar vara visum for vietnam ligger, sen ska vi aka till ayuthaya, en stad nagra mil norr om bangkok. dar ska finnas massa fina tempel vi ska ta oss en titt pa!

blir bra!

puss&kram pa er!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Va knäppt, hackad av en muslimsk organisation!!
Är kvar i helgen i munka. Igår hade jag , tuben o annika räkfrossa, mums. Sen var det fest med singstar hos en som heter cissi. Idag har jag mest varit trött efter natten, men hunnit med en låång promenad, har hittat en ny fin joggingrunda på landet, älskar landet! Storstaden känns hård o kall i jämförelse. Ikväll e det TP-turnering. Vi hade en himla blåst inatt, typ gudrun varning..men inte så farligt. Kallt är det då inte, snarare vårkänslor här...Jag drack också en juice imorse, fast den kom ur ett JO juicepaket dock...hrmm...exotiskt värre..hihi. Längtar tills det kommer lite bilder på er på resedagboken. Vetdu vad jag lyckats med, boka in den fina konst-killen på massage hos mig :) det du!! Pappa har fått jobb i Kina i 12 månader,det blev inget med saudi, så det bär nog av till Kina i vår/sommar för mig o familjen, DET ser jag fram emot!! Nu ska jag göra en visionstavla, en uppgift vi har i personlig utveckling. Färgpennorna here I come! Puss hjärtat!!!!!!!

2008-01-19 @ 17:08:36
Postat av: Pappa Kebab!

Saknar er!
hoppas ni har det bra!
Puss o kram,
M

2008-01-22 @ 05:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback