trött som en björn

jag känner för att lägga mig i ide. är så sannslöst trött. ont i hela kroppen. sov precis ett par timmar efter jobb, men jag är trött nu igen.

jag kan iaf glädja alla människor i min värld där hemma att jag kommer få stanna kvar på ikea på heltid!!
lycklig, bara känslan av att ha ett jobb där man nu känner lite folk, och faktiskt har trevligt är så grymt!
jag hittar dit, behöver inte åka till nya ställen hela tiden! och jag ska förhandla om lön! yey!!
blev så lycklig när hedda (min chef, el nåt!) tog ut mig och ville snacka. så sa hon att de var mycket nöjda med mig och skulle göra allt de kunde för att jag skulle få stanna! stolt!! glad!! lycklig!!

men trött.

ska lägga upp bilder nu! de kommer senare ikväll, om jag orkar *ler*

kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj så bra, grattis til heltidsjobbet, Ikea alltså, det e ju så gjutet! Jag e på vädigt mkt bättre humör än igår. Pratade med TP om praktiken kan ¨gå in lite under praktikveckan v44. Men inget mer till våren tyvärr, han ska vara pappaledig. Pratade med Fredrik också, stackaren är inne i en jobbig period, men det vet du kanske redan. Så ska hitta nån ny till min lägenhet. Någon sugen?? Idag hade vi "uppgympa" för klassen, alla grupper hade fått en deö av ett motionspass att komponera ihop med låtar o rörelser, skitkul! Vi har sagt hejdå til Marie som slutat, tyvärr. Solen har skinit o min nacke e mkt bättre. Nu ska jag få lite skönhetssömn, inte för att det e en massa puddingar att vara vacker för här, men för min egen skull :) Puss o kram

2007-10-02 @ 22:44:36
Postat av: carro

En sak till...Jag har väl sagt att folkhälsoinstitutet ringde om uppsatsen kring FaR? De var intresserade av ämnet/infallsvinkeln o den ligger nu publicerad på deras hemsida om
fysisk aktivitet på recept. *I´m soo proud* Love u!

2007-10-02 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback