helt blå himmel och snart öl!

jag är trött. det bevisas när man sover och sover även fast himmeln är helt blå. sov till tolv och stack sen till skolan för att vara lite seriös! fick en del gjort och träffat folk, alltid mys!

igår var en toppendag, först sol och stad med mårten, fredrik och emma! sen kom carro hit och vi såg bilder och åt påskgodis! sen kom david och gjorde kvällen fulländad! även morgonen! länge leve livet!

idag lagade jag riktigt god pastasallad på färsk spenatpasta, färska grönsaker och creme bonjour! finns ingen bättre mat!

nu har jag min nya gråa klänning på mig och ska snart dricka öl med mina favoriter, mårten och fredrik! gott!

köpte föresten sjukt coola gröna skinnskor igår, de ska invigas ikväll!

funderar på att sticka ner och köpa en glass, så sjukt sugen!

och nu är jag snart helt frisk, längtar så på att börja träna!

puss och tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback