min kropp

jag är helt fix and fertig. ganz. hela min kropp värker och jag stannar hemma från festligheterna inatt. bra linda! det är "pridefest" inatt, och det hade varit så sjuuukt skoj, men min kropp säger som sagt nej!

blev massa mys igår, och då menar jag mys som med någon! helt lovely! gick upp tidigt imorse, åkte hem och städade och lagade mat till alla!

klockan 12 kom min familj och sen 1400 kom hela tjocka släkten. och vi fick plats, och det blev helt sjukt mkt sötsaker! fick massa bra inflyttningspresenter, bla fett mkt pengar på bla ikea och lagerhaus. yea!

sen stannade mamma, pappa och bröderna och vi åt hämtemat precis. nu ska jag lägga mig och läsa boken "djävulen bär prada" som jag också fick idag!

imorgon är det sovmorgon och sen plugg hela dagen!

puss o natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback